poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Powitanie + kaomoji

Cześć misie!
To moja pierwsza notka na tym blogu i pierwszy blog od jakichś 7 lat, więc nie gryźcie mnie za początkowe błędy. :c 
Nadal kombinuję z grafiką, więc nie martwcie się "surowym" wyglądem bloga. Muszę się jeszcze urządzić! 
Blog będzie o azjatyckich stylach, trikach makijażowych, stylizacjach i-tym-podobnym.

 
Nawiasem chciałabym bardzo podziękować dziewczynom
za popchnięcie mnie do założenia tego bloga.
Super, że mobilizujecie mnie do robienia...
...właściwie czegokolwiek XD



W dzisiejszej notce poświęcimy chwilę KAOMOJI!
Kaomoji to japońskie emotikony. Znacznie różnią się od naszych emotikonów i moim zdaniem są słodziutkie.
Chcąc wstawić coś konstruktywnego w pierwszej notce rozwiązuję wasz problem ciągłego poszukiwania kaomoji do skopiowania. Mam dla was link do strony, w której znalezienie pasującej nam emotki jest banalnie proste. Wystarczy dodać do zakładek i skończy się szukanie i kopiowanie! 
klik <

Póki co to tyle!
W następnej notce rozpocznę opisywanie stylu wybranego przez was.
Zostawcie propozycje stylów do opisania w komentarzach
lub na fb/asku.
Do napisania~ (=`ω´=)
 
 




























































8 komentarzy:

  1. Sama używam tych emotek na blogu (i nie tylko) ^^"
    Miło, że powstał kolejny blog o tematyce podobnej do mojej <3
    Dodaję Cię do obserwowanych i z niecierpliwością czekam na kolejną notkę!

    Wpadnij do mnie :3
    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dodałam do obserwowanych, ale to już wiesz! O jakim stylu przeczytałabyś najchętniej? :c

      Usuń
  2. Też z niecierpliwością wyczekuję ^^ Trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życze powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ^^
    Dodaje do obserwowanych i z niecierpliwością czekam na kolejny post :>

    http://hime-ari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję. Cieszę się, że blog się spodobał i obiecuję również zajrzeć na twojego! <3

      Usuń
  4. O jejjjjj te urocze zwierzaki nas rozczuliły :)
    Życzymy wytrwałości w systematycznym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam więcej uroczych zwierzątek w zanadrzu! Cieszę się, że się wam spodobały.
      Nie dziękuję za życzenia, żeby nie zapeszyć. ^^"

      Usuń